среда, 15 июня 2016 г.

მეშვიდე და მერვე დღის რეფლექსია

გავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას, თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები , ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21-ე საუკუნის და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის ჩვენ პროექტზე მუშაობისას. ინტელის საგგავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას, თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები , ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21- საუკუნის და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის ჩვენ პროექტზე მუშაობისას. ინტელის საგანმანათლებლო სახელმძღვანელო გამოვიყენეთ პროექტის თვითშეფასების რუბრიკის შევსებისას; შევავსეთ თვითშეფასების რეფლექსია, შევადგინეთ დაკვირვების ჟურნალი

განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმა. ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე და ჩავწერეთ შესაბამისი მითითებები ჩვენს გეგმაში. ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე. განვიხილეთ, როგორ შევქმნათ სასწავლო გარემო პროექტზე დაფუძნებული სწავლების წარმართვისას.ზე დაფუძნებული სწავლების წარმართვისას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий